szybki kontakt:

+48 586 614 422

e-mail:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Finanse, kasa, bank i rozrachunki w modułach programu rachunkowego

Prawidłowe zarządzanie finansami w przedsiębiorstwie to podstawa jego rzetelnego działania i przejrzystości, która jest niezwykle ważna dla kontrahentów i instytucji skarbowych. Należyte prowadzenie rachunkowości finansowej pozwala także planować inwestycje, strategie i cele rozwojowe firmy.

 

Pełna kontrola i ochrona danych finansowych

Programy finansowo-księgowe, będące częścią systemów ERP, zawierają moduły zapewniające obsługę każdego zdarzenia gospodarczego, jakie miało miejsce w przedsiębiorstwie. Prowadzone rejestry kasowe i bankowe zapewniają należytą obsługę finansów w zależności od rodzaju banku i kart płatniczych, a także generują raporty kasowe/bankowe. Poszczególne moduły umożliwiają zapis dokumentów kasowych, takich jak rozliczenia z poszczególnymi kontrahentami, dokumenty nierozliczone, noty odsetkowe, kompensaty, ponaglenia zapłaty i inne rozliczenia, w tym z bankami i instytucjami finansowymi oraz kontrahentami z zagranicy.

Programy rachunkowe w ramach systemów ERP są dodatkowo chronione zabezpieczeniami, dzięki którym wszelkie zapisywane dane finansowe są bezpieczne. Specjalnie zaprojektowana ochrona pozwala na bezpieczne przechodzenie między poszczególnymi modułami.

Pełna obsługa finansowa przedsiębiorstwa

 

telefon

Moduły rachunkowości finansowe są w pełni kompatybilne z resztą systemu, w tym z modułami obsługującymi kadry i płace, magazynowymi czy związanymi z wyposażeniem, umożliwiając automatyczne dekretowanie danych. Moduły rachunkowe zapewniają bieżącą obsługę rozliczeń podatkowych, prowadzenie dzienników finansowych, windykację należności od kontrahentów, prowadzenie kartoteki przelewów, ewidencji pozabilansowej czy obsługę rozliczeń walutowych. Dostępne są również narzędzia do weryfikacji wprowadzonych danych finansowych i zdarzeń gospodarczych.